Miért éppen spenót?

A spenótfőzelék minden gyerkőc rémálma. Pedig a spenót egy fantasztikusan változatos zöldség, amely rendkívül sokoldalúan felhasználható. Egy kis ízelítőt szeretnék bemutatni abból, mi mindent kezdhetünk spenótleveleinkkel, ha a család már végképp bemondta az unalmast a spenótfőzelékünktől.

Küldj receptet!

Ha van saját spenótos recepted és megosztanád velünk, akkor kérlek küldd el az alábbi címre:

spenotreceptek@hotmail.com Hozzájárulásoddal és neved feltüntetésével megjelentetjük az oldalon.

Hasznos

Képeslap küldés

Képes receptek

Morzsák

Nincs megjeleníthető elem

Desszert birodalom

Nincs megjeleníthető elem

Vega ötletek

Nincs megjeleníthető elem

Rovatok

Utolsó kommentek

RSS

2007.10.15. 06:00 Spenot

Sonkás-spenótos spagetti


Receptet küldte: Zsuzsi
http://zsuzsifoz.blogspot.com
Hozzávalók:
1 csomag spagetti tészta
40 dkg spenót
5 dkg vaj
3 gerezd fokhagyma
1 kisebb póréhagyma
15 dkg sonka
2 dl tejszín
fűszerezés: só, bors, szerecsendió
10 dkg parmezán sajt

Elkészítés:
  1. A spagetti tésztát főzzük ki forrásban lévő, sós vízben.
  2. Ezalatt vajon pároljuk meg a karikákra vágott póréhagymát és a zúzott fokhagymát.
  3. Adjuk hozzá a kockára vágott sonkát, majd a spenótleveleket.
  4. Amikor a spenót megfonnyadt, öntsük fel tejszínnel és főzzük sűrűbbre.
  5. Fűszerezzük val, borssal, szerecsendióval.
  6. Ha a tészta megfőtt, szűrjük  le és keverjük a szószhoz.
  7. Tálaláskor kevés parmezán sajttal szórjuk meg a tetejét.

9 komment

Címkék: tészta főétel


A bejegyzés trackback címe:

https://spenotreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr75192240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spenot 2007.10.16. 13:13:25

:) Igazán nincs mit! Inkább én köszi!
Figyelj csak majd 22-én is :)

Zsuzsi · http://zsuzsifoz.blogspot.com 2007.10.16. 16:24:44

Miért, mi lesz akkor?!?!

(Egyébként most vettem észre, hogy a fenti receptben a hozzávalók közt nincs is spenót!!)

Spenot 2007.10.16. 20:22:13

ajjjjjjjjjjjjjjjaaaaj, azonnal javítjuk :)

22-én kerül fel a Sajttal sült spenótos-gombás palacsinta, ami szintén a Te recepted.

fakanál · http://fakanal.freeblog.hu 2007.10.17. 10:57:36

Nagyon megtisztelő, hogy a link az én blogomra mutat:)

Spenot 2007.10.17. 14:08:16

Jaaaaaj.... úgy tűnik, kicsit kapkodom mostanában :(:(:(
Javítom azonnal, ezer bocsánat!

fakanal · http://fakanal.freeblog.hu 2007.10.18. 13:45:37

ha már ilyen szépen összejöttünk, az én spenótos gnocchi receptem bekerül majd valamikor, vagy túl egyszerű?

Spenot 2007.10.23. 19:50:28

Természetesen bekerül a recepted. Minden ötletnek és receptnek örülök, nincs olyan, hogy túl egyszerű.
Viszont én előre beállítom az elkészült bejegyzések megjelenési időpontját, ezért egy kis türelmedet kérem, míg sorra kerül a gnocchi.
Köszi

fakanal · http://fakanal.freeblog.hu 2007.10.24. 07:36:50

értem, köszönöm! csak nem tudtam, mi a menet, de most már minden világos.
süti beállítások módosítása